Creati o poezie

Concurs de poezie

Dragii mei, cantecele, poeziile, fabulele, basmele, povestile, ghicitorile va ajuta sa invatati sa zambiti, sa va bucurati de copilarie si sa invatati o multime de lucruri frumoase! Ele va ajuta sa adormiti mai usor si sa visati frumos. Ascultati-le, invatati-le si apoi, veseli, bucurati-va cantand impreuna cu prietenii sau cu parintii vostri.

Creati poezii despre eroii vostri preferati, despre parintii vostri, despre orice lucru care va bucura. Trimiteti-ne poeziile voastre sa putem invata cu totii despre tainele imaginatiei voastre. Poezia cea mai frumoasa va primi diploma de” Mare Creator de poezii

Creati o poezieScrie-ne la adresa depoveste1@yahoo.com

Iata ca deja multi dintre voi ati hotarat sa ne impartasiti ideile voastre, trairile si bucuriile. Mai jos veti gasi fragmente din creatiile vostre, insa pe pagina de creatie sunt in intregime toate poeziile pe care le-am primit.

Creati o poveste

Iezii mamii cucuieti,
Veniti fuga sa vedeti:
C-am adus  din librarie
A povestilor solie!

Este o lume minunata,
Intre pagini desenata
Unde nu poti „naviga”
Insa sigur poti visa(…)

Pentru maicuta mea…

Cu ani in urma, cand pe brate tu mi-ai pus
Intaia papusica de carton
Simteam ca mi-ai transmis
Nepretuita calitate de-a fi OM.

Asa, m-ai invatat sa fiu ascultatoare
Sa-i inteleg pe cei ce sufera si plang,
S-ajut acolo unde speranta moare,
Si numai pentru mine sa am ultimul gand.

Iar mai tarziu prin fapte fara seaman
Cu care tu, pe toti ne-ai ocrotit
M-ai invatat cum este sa fii MAMA
Si cum iubirea pentru fii, e fara de  sfarsit!

Eu stiu ca n-am sa pot vreodata,
Sa-ti multumesc – cum meriti – pentru tot
De-aceea, te rog, cu fruntea inclinata,
MA IARTA, MAMA BUNA, DACA POTI!


Mos Craciun

Mos Craciune, pot si eu,
Sa-mi doresc – cand o sa vii –
Sa-mi aduci in sacul tau
Un calut cu ochii vii?

Dar sa aibe aripioare
Si o coama de argint.
Ca atunci cand o sa zboare

Sa intreaca Zeul Vant(…)

La tara

Se-aude vantul fosnind printre nori
Si ploia sta gata sa ude pamantul.
Cioburi de luna privesc catre noi,
Citindu-ne, parca, privirea si gandul.(..)

Mos Nicolae

E o seara minunata si cu totii ne grabim,
Sa ne lustruim ghetute , sa vedem ce –o sa primim.
Cei care tot anul ati fost buni , ati fost cuminti ,
Mos Nicolae va aduce tot ce va doriti
(...)

Lumea desenelor animate

Dragi copii va prezentam
Lumea-n care o sa intram.
E plina de bucurie
Voie buna, veselie.

Doar aici o sa-ntalniti
Personaje ce-ndragiti.
Impreuna vom canta,
Si povesti vom asculta.(..)

Povesti, basme

De poveste

NU LASA SA TREACA O ZI FARA SA CITESTI SI SA ZAMBESTI

Lasă un răspuns

